https://forumstatic.ru/files/001b/0a/8d/71091.css https://forumstatic.ru/files/0013/b7/c4/35385.css
https://forumstatic.ru/files/001b/0a/8d/48412.css https://forumstatic.ru/files/001b/0a/8d/89297.css
https://forumstatic.ru/files/001b/0a/8d/93092.css https://forumstatic.ru/files/001b/0a/8d/23201.css
https://forumstatic.ru/files/001b/0a/8d/56908.css https://forumstatic.ru/files/001b/0a/8d/37427.css
https://forumstatic.ru/files/001b/0a/8d/98633.css
Легенды Янтаря
Добро пожаловать, путник!

Побудь у нашего костра этой зимой,
мы рады тебя приветствовать!

Авторский мир, фэнтези, расы и магия. Рисованные внешности и аниме.
Эпизодическая система, рейтинг 18+.
Смешанный мастеринг.

Легенды Янтаря

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Легенды Янтаря » Герои, которых нет » Фрэйрех, Черная Виверна, 14 лет


Фрэйрех, Черная Виверна, 14 лет

Сообщений 1 страница 3 из 3

1


Фрэйреx
Фрэй- (Защитник) -рех (Слабых); Винсент
https://forumupload.ru/uploads/001b/0a/8d/57/978292.png https://forumupload.ru/uploads/001b/0a/8d/57/325855.pngoriginal

+


https://forumstatic.ru/files/0018/5e/22/19161.png

Не заинтересована

Рагфир

Свет



История жизни, черты, образ
https://forumstatic.ru/files/0018/5e/22/19161.png

14 лет (31 год в людских)

Черная Виверна

Черные Горы Орона

Скаут и Боец
Гнездовья

  • Из-за катастрофичной смертности и места обитания, виверны жили мало. Некогда они заселяли Белогорье от пика до пика, но с тех пор как горы были облиты кровью Пожирателя, Гнездовий осталось немного, и Виверны начали терять разумность.

  • Несмотря на плачевную ситуацию, виверны отказывались покидать Черные Горы, которые веками были им домом. Детеныши умирали от порчи, молодые виверны погибали в яростных боях за территорию, а старые либо падали сами, либо раздирались на куски. Из-за среды обитания, сменилась сама физиология виверн, из-за чего они достигали зрелости быстрее других рас. Уже к трем-четырем годам виверна считалась взрослой особью.

  • Последние пару лет значительно упал интеллект детенышей Гнездовья Фрэйрех, и скаут проводила дни с неуемном беспокойстве за подрастающее поколение. Они не умели говорить, они были крайне агрессивны по характеру, и едва ли могли прожевать что-то, кроме сырого мяса. Вожак Гнездовья обвел их стаю взглядом и объявил, что отныне они больше не будут спускаться к людям, и что они уходят глубже в горы.

  • Молодым вивернам с интеллектом Фрэйрех предложили либо уйти с Гнездовьем в горы, либо отправиться устраивать свое собственное Гнездовье. Многие виверны решили покинуть и, несмотря на горечь, Фрэйрех тоже покинула Черные Горы и направилась в Зеленогорье.

  • Фрэйрех родом из Гнездовья, где еще не забылась разумность, процветала своя культура и традиции. Их Гнездовье проявляло меньше агрессии к захаживающим на их территорию созданиям, по по-прежнему яростно обороняло то, что принадлежало им.

  • Фрэйрех одна из последних редких виверн, кто не утратил способность обращаться в человека в угоду животным инстинктам. Многому поспособстовало то, что Гнездовье иногда контактировало с людьми, живущими недалеко от подножья гор, и у Фрэйрех была возможность понаблюдать за ними, запомнить их форму и применить на себя. Это естественная способность трансформации, и её едва ли можно назвать магической.

  • Фрэйрех была очарована людьми и расами малых размеров. Она находила их невероятно милыми и задорными существами и нередко мечтала оказаться их общине, чтобы узнать, как они живут.

     



Особенности, способности, детали
https://forumstatic.ru/files/0018/5e/22/19161.png

  • Виверна. Крупная крылатая ящерица с угольно-черной чешуей во много раз больше среднестатического человека. Прочная шкура, хвост, клыки и когти прилагаются.

  • Что такое человек. Несмотря на способность перекидываться в человека, о людях практически ничего не знает. Обожает блестяшки, которые те зовут украшениями, крайне некомфортно чувствует себя в любой одежде, и не может перекинуться так, чтобы быть меньше, чем два метра ростом.

  • Частичное обращение. Может контролировать стадии трансформации. Обернуть руку в лапу, например.

  • Иммунитет к Ядам.

  • Восприимчивость к Порче. При прямом контакте с Порчей, может начать очень быстро терять рассудок и скатиться в базовые инстинкты.

  • Разница Культур. Культура Гнездовья разительно отличается от людской. У виверн даже другая терминология для простых и понятных людям вещей. Конечно, кому-то придется это объяснять.

     



Отредактировано Винсент (2021-03-13 18:10:54)

+5

2

https://forumstatic.ru/files/001b/0a/8d/33722.png
Мы рады приветствовать тебя, Фрэйрех!
Теперь эта тема — твои дневник и летопись. Веди их так, как пожелаешь.

0

3

889 год
Август

https://forumupload.ru/uploads/001b/0a/8d/57/233479.png

890 год
Январь

https://forumupload.ru/uploads/001b/0a/8d/57/571859.png

safekeep

■パッチ6.0全般について
Regarding 6.0

・今回のテーマカラーは白ではなく開発チームには「プラチナ」という言い方をしていて、一周してきた最後の輝きみたいなところをイメージ
The color theme for this expansion is not white, but "Platinum". The reason behind it was to give a glittering image after the journey this far.

・6.0タイトルロゴの左側に表示されているモノリスやコンセプトそのものはお答えするのは難しいが、「終末に対する絶望にどういった希望を見いだすか」みたいなニュアンスが含まれている
To give an answer on the concept behind the logo for 6.0 is a bit hard, but the nuance behind it is something like this: "How would you find hope when you're facing the despair that is the end".

・ロゴの意味は6.0がスタートしていけば分かります
You will find out the meaning behind the logo once you start on 6.0

---

■6.0主人公がナイトになっている件について
Why Paladin for 6.0's poster job?

・正直ずいぶん迷って、プレーヤーの皆さんに裏をかきたいというか想像の範疇を超えたいという思いが強かった
"Truthfully I was rather at lost on how to decide on the matter, but instead of wanting to just illustrate "the other side of all our players",  the feeling and thought of wanting to surpass all the imagination we have up till now is really strong"

・ハイデリン・ゾディアーク編の完結編だし、ちゃんと王道としてのFFのラストということでストレートにナイトかなという決断になった
Since this is the end of the Hydaelyn/Zodiark arc, they wanted to ensure that they can conclude the saga of this Final Fantasy title in a high note, and therefore settled in having Paladin as the poster boy of this expansion.

---------------------------Regarding the new Healer

・6.0でピュアとバリアヒーラーで分かれることになるが、どっちを使っても極端なバランス差が出ないようにやるつもり
Though 6.0 will separate healers into 2 categories - Barrier or Pure, they want to make sure that they will not widen the balance gap.

・一番大きいのはゲーム体験の違いで、学者と賢者はどっちもバリアヒーラーだがバリアを張るという行為に対してアプローチの仕方が違う
The major point to consider here is that the difference of game experience here, and while both SCH and Sage here are barrier healers but the approach and specifics of using barriers for those job will be different.

・ピュア、もしくはバリアヒーラーだけの構成でプレイ感覚が変わるかどうがはプレーヤースキル次第
The difference of play feel in having only pure healers vs having only pure barrier healers will depend on the player skill

・分ける以上はピュアヒーラー1、バリアヒーラー1のほうがクリアしやすいようにはしていく
Since it's split, the default composition that the devs would want you to make will be to bring 1 pure healing healer and 1 pure barrier healer. This will make the content clearing easier.

・ヒーラーのロールはピュアとバリアで分かれることはなく表示上は一つ
The healer roles does not split, despite its specifications split into two. They are still categorised as healers.

・分けたことでのリミットブレイクゲージのたまりが変わってくるといった調整はない
Though the specifications are split, it will not affect how Limit Break gauges are filled and there will be no adjustments on the matter.

■タンクについて
Regarding Tanks

・ヒーラーはピュアとバリアで分けたが、タンクをMTとSTに分ける予定はない
Though the specifications between Healers will undergo changes to have Pure or Barrier based healers, there will be no plans to split the categorisation for MT or OT.

■6.0の新たな近接DPSジョブについて
Regarding the new Melee DPS

・竜騎士だけ特殊な立ち位置なので枠だけ言ってしまうとそこに足すことなったので、6.0新ジョブは近接DPSに決定した
"Since DRG is currently at a special position, if we're only talking about slots it was natural we add it there. Which is why we decided on having melee DPS as our second new job."

・DPSというロールをやりたがる方が基本的には多いので、拡張ごとに攻撃をするジョブが追加されないというのはないかなと考えている
There are many players who want to play the DPS role so they tend to add new job that specialises on attacking. It seems that there hasn't been an expansion where attack specific jobs isn't added for each expansion.

・近接DPSが厳しいということについて、ギミックを複雑にして高難易度を作ると移動や攻撃距離に制限があるジョブはどのMMOでも厳しくなり、これをどう回避していくのかについては常に悩んでいる
Regarding on how playing melee DPS is hard/rigid, Yoshida commented that it's never easy to play a job that has restrictions in movement or attack distance when facing complicated mechanics in high difficulty content no matter which MMO you play, so they are always worried on approaching the aspect of how to dodge those kind of mechanics.

■6.0新スキルについて
On new skills for 6.0

・ナイトはパッセージ・オブ・アームズを超えるのが大変だが、こういうものが欲しかった、カッコ良くてもっとジョブが好きになったというものを各ジョブに用意している
It will be hard to create a skill that surpasses Passage of Arms, they wanted more skills like that. So they want to create skills like that for all jobs so players who have their favourite preference will end up loving their job more because of how cool it is.

・期待に応えられるように頑張っていきたい
They are working really hard so that they can meet the player's expectations.

■帯防具削除やパラメータについて
On the aspect of removing Belts, as well as stat parameters.

・帯防具の削除で減ったパラメータはほかに振り分けたりしていくつもり
The stat parameters you gained from Belts will be relocated elsewhere coming this expansion due to the removal of belt slot.

・今回はデノミの影響が凄く大きいので、内部計算式が変わってなくてもサブパラメータの影響度合いを変えていたりしている
The impact of downscaling stats will be really big, so even without the changes done to the inner formula, the extent of the impact on sub stats will change because of this.

・ステータスの感覚は最終的には気付かないぐらいの変化になる
The result of this change will be to the point that you ultimately won't even notice it.

・帯装備は取引、売却、分解、トークンと交換することは可能
The belts can be used for trade, sell, desynth, or can be exchanged for tokens.

・帯装備の説明欄に「かつて冒険者の腰を守っていたと思われる装備」が書かれることになる
The description for belt equipments will add a sentence that states "An equipment that was used to protect the Adventurer's waist" or something to that effect.

■フェイスシステムについて
Regarding Trust System

・6.0でもメインクエストに登場するダンジョンはすべてフェイス対応している
All main dungeons that appear on 6.0 will be Trust compatible.

・我々としてはフェイスは全展開したいと思っているが信じられないほどコストが掛かるので、どうやって汎用的に組み込んでいくかというところにチャレンジしていこうとしている
They wanted to go all out with the Trust system but doing so will require an enormous amount of cost to make it work, so the team is currently facing challenges and are figuring out how to incorporate them for general use.

■無人島開拓について
Regarding Island Sanctuary

・今回は“スローライフ”がコンセプトなので他人と競い合うみたいなことは極力なくすようにしている
The concept behind the content is to provide players with a more "slow life" (relaxing) feel so they are making sure any elements of competing with other players is avoided

・他人との交流はゼロではないが、基本は1人でやっていくコンテンツ
You will still retain some form of communication with other players, but the content itself is largely solo

・貿易も自分が開拓した無人島の中で、特産物を植えたり育てたものをゲーム内のシステム内の流注と対話をしてギルを稼いでいく遊び
Trading within Island Sanctuary and earning gil can be done by planting and growing specialities that you have cultivated, as well as interacting with the features in this game.

・貿易は興味がないから育てるだけで楽しいという遊び方でも損はしない作り
They will make it so that even if you're not interested in trading but only want to do it just to grow crops, or specialities can also do so without facing through any loss/penalties.

・お気に入りのミニオンをめでたり連れてきた動物を育てるだけでもいい
You are free to admire the minions you love and brought into, or just have fun growing animals you brought into Island Sanctuary.

■ヒルディブランドについて
Regarding Hildibrand

・ヒルディはちょっとマンネリ化してたきたかなというところで一回お休みしていた
The adventures of Hildibrand was put into hiatus due to the content becoming monotonous and stereotyped.

・一回充電できたので皆さんの期待に何か応えていけるようなものをと考えている
Now that he's recharged, the devs are now thinking on how to proceed with the content that will answer player's expectations.

・ぜひ再登場にご期待下さい
Please look forward to his return!

■少人数PvPについて
Small Scale PvP

・ルールもマップもすべて変えた全く新しいコンテンツ
The rules, maps and everything about this content is new.

・基本的にはどのジョブで参加してもいい
Any job can join this content.

・今はヒーラーの負担が大きいので、ロールフリーにして自己回復を全員持たせている
Currently having healers playing PvP places a heavy burden and responsibility onto them, so they are aiming to make this content role free and everyone who join this PvP has a self heal.

・ダウンを取ったり陣取り要素が加わってくる
Elements like occupying your opponent's base, or taking down your enemy will be added.

・欲しくなるような新たな報酬システムも開発している
A new type of reward system (that everyone would want) is currently underway.

・フィーストは一旦閉じる可能性がある
There is a possibility that Feast will be temporary closed down depending on how the content goes.

■その他
Others

・飛行や水泳などの移動に関する新しいアクションはやらなくていいという考え、そもそも僕にはもうネタがない(笑)
Yoshida thought that aside from Flying and Swimming, there is no need to further think of any new actions. To begin with, he no longer has any ideas on the matter (with a laugh)

・新アクションとして「無重力」も考えたが、泳いでいるのと変わらないし一回飛び上がったら帰ってこれないんじゃない?というのもあって今回は無し
They did thought of a new action like "Zero gravity", but it would be the same as swimming and if you jump, you would not be able to land back to the ground anymore wouldn't you? So...yeah no special actions will be added this time.

・月エリアではFFXIVチームの月はこう解釈するのか、想像力をかき立てられるなと思って貰えるようなことをしようと考えている
When exploring the moon, it will require the FFXIV team to interpret how being at the moon feels like, so it will be a testament to their imagination and they're giving thoughts on how to approach this aspect.

・僕らの思う月をどんと出して行くので、ぜひ月にもご期待ください
The expansion will involve the moon that everyone thought it would be, so please look forward to it™️

・一応月には空気はあるし、窒息ゲージが出て外に出ていると死んでしまうような面倒くさいことはやらない
(IN THE CONTEXT OF FFXIV) Since there is oxygen on the moon, there won't be troublesome elements like suffocation gauge or death when you exit the area.

Отредактировано Фрэйрех (2021-03-18 12:57:28)

0


Вы здесь » Легенды Янтаря » Герои, которых нет » Фрэйрех, Черная Виверна, 14 лет


Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно